Κόστος μεταφορικών – κόστος για αντικαταβολή:

Οι παραγγελίες εντός Ελλάδας με βάρος έως  2Kg, επιβαρύνονται με 2.80€ έξοδα αποστολής. Για κάθε επιπλέον βάρος, το κόστος αυξάνεται 1€ ανά 1Kg.

Πρόσθετα: Αντικαταβολή: 2 €. Παράδοση Σάββατο: 3.80€.

(Στις παραπάνω τιμές συμπεριλαμβάνεται το Φ.Π.Α. 24%) 

Για αποστολή στο εξωτερικό, παρακαλώ καλέστε στον αριθμό: +306943832511

 Εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης:  

Ηράκλειο, Κρήτη, Αθήνα: 1-2 Εργάσιμες μέρες.

Θεσσαλονίκη, Υπόλοιπη Ελλάδα: 2 Εργάσιμες μέρες.

Απομακρυσμένες περιοχές –Χωριά: 1 – 3 Εργάσιμες μέρες.

  • Τρόποι πληρωμής

Οι τρόποι πληρωμής είναι είτε με μεταφορά του χρηματικού ποσού στον λογαριασμό που παρέχεται κατά την διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας, είτε με αντικαταβολή. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι υπάρχει απόλυτη επιμέλεια και διαχείριση των προσωπικών σας δεδομένων και μόνο όταν εσείς συγκαταθέσετε μέσω της παραγγελίας σας, εμείς προχωράμε σε επεξεργασία του αιτήματός σας. Η Τράπεζα που συνεργαζόμαστε είναι  η Εθνική τράπεζα Ελλάδος.

  • Παράδοση προϊόντων – έξοδα αποστολής

Η μεταφορική εταιρεία που συνεργαζόμαστε είναι η City courier  από την οποία και θα ενημερώνεστε για τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης ανάλογα με την περιοχή σας. Η επιχείρησή μας δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις που δεν οφείλονται από εμάς. Ωστόσο εμείς θα κάνουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να επικοινωνήσουμε με εσάς αλλά και τη μεταφορική εταιρεία προκειμένου να επιλύσουμε οποιοδήποτε πρόβλημα. Τα έξοδα αποστολής και οι πρόσθετες επιβαρύνσεις που αναγράφονται κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας, είναι αποκλειστικά έξοδα της μεταφορικής.

  • Επιστροφές προϊόντων

Δικαίωμα επιστροφής προϊόντων τίθεται έως 7 ημέρες από την ημέρα παραλαβής όπως αυτή θα αναγράφεται από την μεταφορική. Η κατάσταση των προϊόντων θα πρέπει να είναι άριστη χωρίς καμία αλλοίωση και με όλα τα σχετικά έγγραφα που συνοδεύεται (π.χ. απόδειξη). Επιστροφή δεν πραγματοποιείται  σε: γύρη, κεραλοιφή, βασιλικό πολτό και βάμμα πρόπολης. Αυτό συμβαίνει λόγω του ότι τα προϊόντα χρειάζονται ειδική μεταχείριση για την οποία δε μπορούμε να έχουμε τον έλεγχο μετά την παράδοση.

Αν τηρούνται όλα τα παραπάνω μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σε έναν από τους τρόπους επικοινωνίας που έχουν ήδη αναγραφεί για να προχωρήσουμε σε αντικατάσταση ή και επιστροφή χρημάτων εάν αυτό κριθεί. Ωστόσο, ακόμα και αν δεν τηρείται κάτι ή και τίποτα από τα παραπάνω, μπορείτε και πάλι να επικοινωνήσετε και να συζητήσουμε για οποιοδήποτε πρόβλημα.